Bohaterowie

sobota, 27 lutego 2016

LBA #3

Bardzooo dziękuje Mania Maja (jej blog) za nominację do LBA

Pytania:

1. Dlaczego prowadzisz blog?

Szczerze to nie potrafię tego wyjaśnić. Po prostu planowałam pisać już jakiś rok temu, miało być o Jily z Harry'ego Pottera, ale ciągle się wahałam czy wstawić i chciałam coś poprawiać. Potem strasznie się jarałam trylogią "Igrzyska Śmierci" i miałam w planach pisanie ff o dalszych losach, ale wyszło tak, że nigdy nie napisałam nawet prologu. No i w końcu natknęłam się na "Dary Anioła" Pomysłów było wiele, a po przeczytaniu "Diabelskich Maszyn" olśniło mnie. No i w końcu się odważyłam coś wstawić. Od razu to pokochałam i jarałam się każdym nowym wyświetleniem. Więc... Taki jest powód. Trochę się rozpisałam.
 

2. Co cię uszczęśliwia?
Każdy komentarz lub wyświetlenie, uśmiechnięta gęba przyjaciół i potwora (czyt. brata) no i wychodzę ze swoim psem i zwierzętami ze schroniska. Te ich uśmiechnięte mordki, że samemu chce się śmiać. Robienie tego co kocham no i ogólnie dużo tego jest, bo wszyscy mi mówią, że ja ciągle się uśmiecham.
 

3. Najlepszy książkowy bohater?
Żebym to ja potrafiła jednego wymienić... Dam po jednym z każdej serii, ale jest o wiele więcej
Jace, Will Herondale, Haymitch Abernathy, Syriusz Black, Percy Jackson itd.
  4. Najlepsza książka na świecie?
Mogę ci podać serię. I nie jedną, a kilka.
"Dary Anioła", "Diabelskie Maszyny", "Harry Potter", "Harry Potter", "Igrzyska Śmierci", "Percy Jackson" i nie długo dojdzie pewnie "Więzień Labiryntu".
  5. Jesteś ekstrawertykiem, czy introwertykiem?
Raczej ekstrawertyk.
  6. Ulubiony deser?
Lody i czekolada <3 7. Czytasz książki?
TAAAAAAK <3 8. Do jakiej postaci książkowej jesteś najbardziej podobna?
Nigdy się nad tym nie zastanawiałam i nie bardzo potrafię się odnaleźć w jakiejś konkretniej. Ja po prostu jak podoba mi się jakiś charakter staram się być podobna. Np. Sarkastyczna jak Jace itd.
  9. Plan na idealny dzień?
1. Szkoły mniej niż 0, książka, kakao, czekolada/Lody...
2. Szkoły mniej niż 0, maraton filmowy/ serialowy ze znajomymi/ sama.
3. Szkoły mniej niż 0, znajomi.
Któraś z tych opcji. 10. Ulubiony przedmiot w szkole?
Wf <3
 

11. Byłaś kiedyś/ jesteś zakochana?
W realnej postaci niestety tak, choć patrząc teraz na to stwierdzam, że to zauroczenie no i oczywiście cudowni fikcyjni bohaterowie, którzy nigdy mnie nie zawiodą. No i tacy dwaj piosenkarze oni są niesamowici. Charlie Lenehan i Leo Devries <3 tworzą duet o nazwie Bars and Melody. Ktoś słucha?


Moje pytania:
1. Co byś zrobiła gdyby jutro był koniec świata?
2. Masz parabatai?
3. Jeśli tak, to kogo?
4. Ulubiony aktor?
5. Ulubiona aktorka?
6. Ulubiona bajka Disney'a?
7. Masz rodzeństwo?
8. Ulubiony kolor?
9. Lubisz zapach książek?
10. Słuchasz Bars & Melody?
11. Ulubiony autor?

Nominuję:
1. http://w-kazdym-z-nas-plynie-dzika-krew.blogspot.com/
2. http://niezanahistoriaclary.blogspot.com/ 
3. http://czy-to-koniec-maleca.blogspot.com 

Ps.
Przysięgam na Anioła, że rozdział będzie jutro. To papa!

2 komentarze:

  1. Trochę się o tobie dowiedziałam :) Fajny post :D (ps. u mnie jest rozdział wiem, że czytasz :))

    OdpowiedzUsuń