Bohaterowie

sobota, 6 lutego 2016

LBA #2

Bardzo dziękuję Unlucky Girl  (jej blog) za nominację do LBA

Pytania:

1. Masz jakieś inne hobby/pasję poza pisaniem?
Tak, czytam, interesuje mnie sztuka teatralna i filmowa, uwielbiam pływać i ogólnie kocham sport.
 

2. Co sprawia Ci największą radość?
Każdy komentarz lub wyświetlenie, uśmiechnięta gęba przyjaciół i potwora (czyt. brata) no i wychodzę ze swoim psem i zwierzętami ze schroniska. Te ich uśmiechnięte mordki, że samemu chce się śmiać. Robienie tego co kocham no i ogólnie dużo tego jest, bo wszyscy mi mówią, że ja ciągle się uśmiecham.
 

3. Jaki masz sposób na błyskawiczne poprawienie humoru?
Gdy jestem sama to książka, a gdy jest przy mnie któryś z moich przyjaciół to po chwili płaczą ze śmiechu.
 

4. Ulubiona pora roku.
No i tu psze pani to mamy problem. Lato czy zima oto jest pytanie.
 

5. Gdybyś mógł/mogła ze wszystkich sławnych ludzi na świecie spotkać się z jedną, kto by to był?
Jamie Campbell Bower  <3

6. Ulubiony kolor.

Czarny i fioletowy.

7. Pies czy kot?

Ojj... Trudny wybór.

8. Czym się inspirujesz przy pisaniu?

Książkami, zdjęciami, innymi blogami (czytam bloga i nagle mam ochotę wymyślić coś podobnego, a w praniu wychodzi kompletnie co innego).
9. Ulubiona piosenka?
Na chwilę obecną:
She Looks So Perfect 5 Seconds Of Summer i ogólnie tego zespołu
10. Matematyka czy polski?

Zdecydowanie polski. Matma to zuooo.
11. Czytasz wszystko czy zamykasz się w jednej określonej kategorii?

Wszystko, ale najwięcej fantasy.

Moje pytania:
1. Znienawidzona książka?
2. Dlaczego?
3. Jaki gatunek książki najbardziej lubisz?
4. Dlaczego?
5. Ulubiony film?
6. Ulubiony przedmiot w szkole?
7. Masz swoje miejsce, w którym uwielbiasz spędzać czas / wiesz tylko ty / itd.?
8. Ulubiona potrawa?
9. Ulubiony dzień tygodnia?
10. Dlaczego?
11. Dlaczego postanowiłaś prowadzić bloga?

Nominuję:
1. http://the-mortal-instruments-the-otherstory.blogspot.com/
2. http://daryaniolamorgernstern.blogspot.com/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz