Bohaterowie

środa, 3 lutego 2016

LBA #1

Bardzo dziękuje Veronice Hunter (jej blog) za nominację do LBA


1. Co cię motywuje do dalszego pisania?
Komentarze, przyjaciółka, która sprawdza mi błędy (dzięki Kochana ;) ) no i liczba wyświetleń.  
2. Czytasz od czasu do czasu jedne ze swoich starych rozdziałów?
Tak, żeby czegoś nie pomylić.  
3. Gdzie chciałabyś pojechać w te wakacje? Dlaczego?
Zawsze (czyt. odkąd przeczytałam DA i DM) chciałam jechać do Londynu i Nowego Jorku. No ale w wakacje jadę do Horwacji, więc trzeba będzie czekać do dorosłości...  
4. Czego najbardziej się bałaś, przed założeniem bloga?
Bałam się, że nikt nie będzie tego czytać, że będzie tak ja ze stroną na fb, którą kiedyś założyłam (totalna klapa).  
5. Pisanie to twoje hobby czy pasja?
Chyba raczej pasja.

6. Która cecha Twojego charakteru najbardziej cię denerwuje?
Hmm... Zazdrość. Wolałabym mieć wszystko w miejscu, gdzie plecy tracą swą cudowną nazwę.
  7. Jesteś typem nocnej sowy czy porannego skowronka?
Czasami siedzę do późna, a czasami wcześnie wstaje.
  8. Jakie jest twoje największe marzenie, jako blogger?
 Nie zawiesić się i dokończyć bloga oraz mieć więcej komentarzy.
  9. Ulubione pomieszczenie w domu?
Nie mam takiego.
  10. Ulubiony owoc?
Wszystkie prócz ananasa blee...
  11. Ulubiony kolor?
Czarny i fioletowy


Moje pytania:
1. Tytuł ulubionej piosenki i jej wykonawca?
2. Ulubiony serial?
3. Dlaczego taki temat bloga?
4. Ulubiona seria książek/książka?
5. Wolisz wypożyczać książki czy kupować? 
6. Ulubiona książka z dzieciństwa?
7. Matematyka czy jakiś język?
8. Wolisz wymyślać posty na papierze czy komputerze?
9. Jaki zawód chcesz wykonywać w przyszłości?
10. Gdzie chcesz mieszkać w przyszłości (kraj, miasto)?
11. Dlaczego postanowił*ś prowadzić bloga?

Nominuję:
1. http://staywithmyheart.blogspot.com/
2. http://niezanahistoriaclary.blogspot.com/ 
3. http://ukrytetajemnice.blogspot.com/

1 komentarz: