Bohaterowie

piątek, 29 kwietnia 2016

LBA #5 + info

Dziękuję bardzo Ms. Veronice (jej blog) za nominację do Libster Blog Award. Przepraszam, że tak długo jej nie robiłam ;/

Pytania:

1. Jakiego utworu ostatnio słuchasz?
Tego co zawsze. Odpowiedź w innych pytaniach.
2. Często myślisz o przyszłości, czy może żyjesz chwilą obecną?
Myślę o niej wtedy, kiedy nie muszę, a jak trzeba to nie.
3. Którym żywiołem jesteś?
Robiłam kiedyś test i wyszedł mi ogień, ale moim zdaniem bardziej pasuje do mnie woda.
4. Znienawidzona książka/lektura?
Nowela "Dym" M. Konopnickiej. MASAKRA. Jedyna książka, której nie skończyłam, a miała tylko 10 stron. (Nie wliczajmy "W pustynii i w puszczy," której zostało mi 50 stron.
5. Lepiej ci wychodzi rysowanie czy malowanie?
W sumie to nie wiem.
6. Ile perełek (książek) zawiera twoja biblioteczka?
Idę liczyć...
*
*
*
50 + naukowe.
7. Czy jesteś dumny/a ze swojego bloga?
Z tego tak średnio. Jakoś tak mi się wydaje, że go schrzaniłam, bo nie wiem jak dalej ciągnąć tą historię.
8. Beyonce czy Rihanna?
Żadnej nie słucham i nie wiem ja wybrać.
9. Gdybyś mogła zmienić coś w swoim wyglądzie, co by to było?
Włosy. Żeby były proste i czarne (Mam falowane w kolorze pomiędzy blond, a brąz)  albo ombre
10. Jaka pogoda jest obecnie u ciebie?
Raz deszcz, raz słońce. Matka Natura nie może się zdecydować.
11. Twój ulubiony/e kolor/y?
Czarny.
 
 
Wybaczcie, ale nie nominuję na razie nikogo.
 
 
 
Info:
Zawieszam Bloga. Przepraszam, ale na razie nie wiem jak kontynuować tą historię. Za dużo pomysłów na inne opowiadania. W komentarzach piszcie co powinnam poprawić itd.

4 komentarze:

  1. Cieszę się, że przyjęłaś nominację ;** Szkoda, że zawieszasz bloga, ale też znam uczucie tej "blokady twórczości", więc rozumiem. Będziemy jednak czekać z niecierpliwością!
    Pozdrawiam i życzę weny!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nominowalam cb do LBA :) prosze, nie usuwaj bloga : Nie rezygnuj z marzen tylko dlatego, ze ich oiagniecie wymaga czadu :'(
    Szczegóły dot. LBA u mnie na blogu: you-give-me-breath.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje <3 bloga nie usuwam. Na razie po prostu mam pomysł na inny tylko jesze przed publikowaniem muszw go dopracować ;)

      Usuń
    2. Dziękuje <3 bloga nie usuwam. Na razie po prostu mam pomysł na inny tylko jesze przed publikowaniem muszw go dopracować ;)

      Usuń